دانشکده پیراپزشکی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1402/11/08
برگزاری هم اندیشی اساتید دانشکده ی پیراپزشکی :
ه منظور جهاد تببین فعالیت های بخش مختلف دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، جلسه ی هم اندیشی اساتید دانشکده به صورت حضوری برگزار شد و به مواردی همچون موارد زیر اشاره گردید.
▪️در این جلسه به نقش اساتید در مشارکت در تبیین فعالت های انجام شده ، در دست انجام و فعالیت هایی که انجام خواهد شد در رسانه های دانشگاهی و ظرفیت گروه هم اندیشی پرداخته شد.
✓ همچنین به نقش و اهمیت مشارکت اساتید در هم اندیشی در مورد مسائل مختلف دانشگاه و جامعه و ارائه ی پیشنهادات و مشارکت فعال آنها در حل چالش های موجود اشاره گردید.
✓گروه های آموزشی دانشگاه از ظرفیت های بالایی جهت پاسخ گویی اجتماعی و مشارکت با گروه های دیگر برخورداراند و امکانات و ظرفیت های خاصی را برخورداراند؛ که گاها بی خبریم. بیان آنها در گروه هم اندیشی می تواند به اشتراک ان ظرفیت ها با گروه های دیگر کمک کند.
✓هر گروه از تجهیزات و امکاناتی برخوردار است و اشتراک گذاری اطلاعات آنها میتواند به اگاهی سایر گروه های دانشگاه به منظور اهداف تحقیقاتی ، آموزشی و درمانی کمک کند.
✓اساتید دانشگاهی نقش مهمی در فرهنگ سازی و توسعه ی فرهنگ ایرانی و اسلامی در دانشگاه دارند و حضور فعال انها در رسانه های دانشگاهی و استفاده از ظرفیت فرهنگی اساتید گروه هم اندیشی می تواند در مسائل گوناگون فرهنگی دانشگاه کمک کننده باشد.
✓استفاده از ظرفیت عظیم دانشجویی در دانشگاه به عنوان پشتوانه ی تیم رسانه ای از فعالیت های دانشگاهی و حوزه های مختلف دانشگاه از دیگر موارد جلسه بود.
✓ نقش دانشگاه در تربیت و تعلیم همزمان مطرح شد.
 
تعداد بازدید:
81
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : شهركرد،رحمتيه ،دانشگاه علوم پزشكي شهركرد،دانشكده پيرا پزشكي
دورنگار : 33346721    تلفن : 33346720-038

تاریخ بروز رسانی 1403/02/14
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal