دانشکده پیراپزشکی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/08/11
پیام تبریک افتخار آفرینی
حضور آقایان دکتر محمود رفیعیان کوپایی، دکتر هدایت اله شیرزاد، دکتر اسفندیار حیدریان استاد تمام، دکترعلی حسن پور دهکردی دانشیار و سرکار خانم دکتر ثریا قاسمی استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در لیست فهرست دانشمندان دو درصد برتر جهان 2021 منتشر شده از سوی دانشگاه استنفورد مایه مباهات و افتخار است.

این موفقیت بزرگ را به ریاست محترم، اساتید،اعضای هیات علمی ، کارکنان، دانشجویان و جامعه دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و برای این عزیزان آرزوی توفیقات روزافزون و سلامتی از ایزد منان مسئلت می نماییم.

شایان ذکر است؛ لیست دو درصد برتر دانشمندان جهان در سال 2021 بر اساس کار پژوهشی محققان دانشگاه استنفورد و گزارش انتشارات الزیویر منتشر شد، که برای انتخاب لیست دانشمندان برتر، اطلاعات بیش از 8 میلیون نفر از پژوهشگران سراسر جهان در 22 رشته موضوعی و 176 حوزه زیر موضوعی یا تخصصی که حداقل پنج مقاله علمی به چاپ رسانده باشند، بررسی شده و انتخاب بر اساس شاخص هایی همچون تعداد استنادات، h-index، hm-index، میزان خوداستنادی انجام شده است.

فهرست دانشمندان دو درصد برتر توسط محققان دانشگاه استنفورد با بررسی و ارزیابی استنادات داده‌های پایگاه اسکوپوس، ارائه شده و اسامی 100 هزار محقق و پژوهشگر در 22 رشته موضوعی و 176 حوزه تخصصی بر اساس شاخص‌های استنادی استاندارد طبقه‌بندی شده‌اند.

 
تعداد بازدید:
75
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : شهركرد،رحمتيه ،دانشگاه علوم پزشكي شهركرد،دانشكده پيرا پزشكي
دورنگار : 33346721    تلفن : 33346720-038

تاریخ بروز رسانی 1403/01/31
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal